להלן מספר שאלות ותשובות נפוצות, הינכם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה דרך דף הצור קשר באתר זה או ישירות לדוא"ל ונשמח לענות עליה.
ש: למי אפשר לפנות לגבי תמיכה באתר?
ת: כפי שרשום בתנאי השימוש באתר, בכל שאלה בנושא האתר או בעיות טכניות ניתן לפנות טלפונית
למספר: 08-6654977 בשעות הפעילות בימים א'-ה' בין השעות 9:00-19:30.
ש: האם כל המוצרים מופיעים באתר?
ת: ברשת הובי לי יש מעל ל-3000 מוצרים, אנו משתדלים ומבצעים עידכונים שוטפים כל הזמן על האתר בניסיון שהמלאי המופיע יהיה המלא ביותר. רוב המוצרים מופיעים באתר, אם בכל זאת נתקלתם במוצר שלא מצאתם ניתן לפנות טלפונית לאחד הסניפים או לתמיכה הטכנית כדי לוודא האם קיים במלאי, או לשלוח שאילתא לדוא"ל.
ש: מה קורה עם מוצר שהזמנתי אזל במלאי וכבר רשמתי את פרטי האשראי בחשבון באתר?
ת: הרשת לא מבצעת סליקה אוטומטית על החשבון שהתקבל מהזמנה באתר אלא לאחר בדיקה כי אכן כל המוצרים נמצאים במלאי. אם הכל נמצא במלאי נציג מטעמנו יצור קשר על מנת לוודא את הכתובת והסכום לחיוב. במידה ומוצר מסוים חסר במלאי נציג מטעמנו יצור קשר ויודיע על כך ובאפשרותכם יהיה לבחור האם להמתין עם ההזמנה עד שהמוצר יגיע או לשלוח אותה ללא המוצר החסר, כמובן שסכום המוצר החסר ינוכה מהסך לחיוב.
ש: מדוע דמי המשלוח המופיעים בחיוב הם 48.00 ש"ח אם רשום שהחיוב על פי דואר ישראל וברצוני להזמין מוצר שעלותו קטנה מכך?
ת: דמי המשלוח המופיעים בדף החיוב הינם ממוצע עלות המשלוח בה נתקלנו למשך ה-3 חודשים האחרונים בהם האתר רץ. עלות דמי המשלוח הסופיים יקבעו על פי משקל החבילה בפועל ומחירון משלוחים של דואר ישראל. במעמד אישור ההזמנה נציגנו יודיעו לכם על משקל החבילה ועל עלות המשלוח ויבקשו אישור על כך. סליקת כרטיס האשראי נעשית אך ורק לאחר בדיקה כי אכן כל המוצרים שהזמנתם נמצאים במלאי ולאחר שאישרתם את עלות המשלוח.
ש: האם ניתן לאסוף את המוצרים לבד ולא לשלם דמי משלוח?
ת: כן, ניתן לסמן איסוף עצמי וכשנציגנו יצרו עמכם קשר יש ליידע מהיכן ברצונכם לאסוף את החבילה. ניתן לאסוף מסניף רחובות, באר שבע או כנות במהלך שעות הפעילות של כל אחד מהסניפים, כאשר החבילה תהיה מוכנה במקום שבחרתם - תקבלו על כך הודעה טלפונית, בדר"כ מדובר על יום-יומיים. כמו כן בתיאום מראש ניתן לקבוע עם הצוות איסוף בפרדס חנה ו/או מושב עין הבשור ללא עלות משלוח - אופציה זו דורשת תיאום טלפוני.
ש: האם האתר מאובטח? מה קורה אם אינני רוצה למסור פרטי אשראי באינטרנט?
ת: האתר מאובטח בשיטת SSL המקודדת ומבטיחה בטחון מירבי על פרטיכם. אם בכל זאת אינכם חוששים או לחילופין מעוניינים לשלם מזומן על חבילה באיסוף עצמי אנא צרו קשר עם התמיכה הטכנית לאתר בטלפון 08-6654977 על מנת לקבל קוד והנחיות כיצד להשלים את הקנייה דרך האתר.